Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Teletov A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Teletov A. S. Marketing of education at the Ukrainian higher educational institutions [Електронний ресурс] / A. S. Teletov, S. G. Teletova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sonkp_2014_4_7
| 2. |
Hryhorenko V. Evaluating the economic efficiency of an advertising campaign as an important part of a small business marketing program [Електронний ресурс] / V. Hryhorenko, A. Teletov // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2017. - № 4. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2017_4_16 Розглянуто методи оцінювання економічної ефективності рекламної кампанії підприємств малого і середнього бізнесу та визначено принципи їх застосування. Проаналізовано особливості застосування інструментів рекламної кампанії у розрізі планування маркетингового бюджету підприємства та його діяльності загалом. Запропоновано концептуальну модель управління ефективністю рекламних кампаній як складової частини маркетингового планування у розрізі функціонування економіки зростання.
| 3. |
Teletov A. S. Trust-creating factors for the clients and customers of businesses that can be set by marketing tools [Електронний ресурс] / A. S. Teletov, V. Y. Hryhorenko // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 354-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_41 Основною метою статті є розгляд теоретико-методологічних аспектів розвитку засобами маркетингу факторів, які впливають на виникнення довіри у покупців та клієнтів підприємства. В рамках дослідження було виявлено ряд факторів, що самі по собі окремо, або у сукупності впливають на виникнення довіри у споживачів до підприємства. Серед факторів, що позитивно впливають на виникнення довірливого ставлення споживачів до підприємства, виділено такі: "авторитетність", "схожість", "достовірність", "стаж", "знаменитість", "дружні стосунки", "частота комунікації", "місце розташування" та "фактична демонстрація". Також в ході дослідження було встановлено, що вищенаведені фактори довіри можуть бути розвинені серед споживачів засобами маркетингових комунікацій, в залежності від відповідної цільової аудиторії. Визначено, що особливості впливу на покупців та клієнтів окремих чинників, можуть сприяти виникненню відчуття довіри як до підприємства в цілому, так і до окремого товару чи послуги. Запропоновано використання маркетингу, заснованого на довірі, в якості альтернативи традиційному маркетингу, оскільки модель маркетингу довіри орієнтована на створення великої клієнтської бази постійних споживачів, створення комунікаційного середовища між ними та підприємством, що, в свою чергу, сприяє сталому та прогнозованому прибутку підприємства та виходу за рамки цінової конкуренції. Схематично надано модель, яка демонструє концептуальну різницю в застосуванні методів традиційного маркетингу та методів маркетингу, заснованому на розвитку факторів довіри, яка пропонує на стадії між виникненням бажання придбати товар та безпосереднім його продажем введення трьох додаткових етапів: "залучення споживача до комунікації", "розвиток дружніх відносин між споживачем та підприємством" та "формування довірливого ставлення до підприємства з боку споживача". Також в дослідженні зазначається, що важливою складовою маркетингу, збудованого на факторах розвитку довіри, на відміну від норм традиційного маркетингу, є те, що після безпосереднього продажу, комунікація з покупцем не припиняється, а навпаки стає сталою й постійною, що спонукає покупця до подальшої взаємодії з підприємством вже в якості постійного клієнта.
| 4. |
Teletov A. Marketing Tools and Brending Football Club Activities [Електронний ресурс] / A. Teletov, I. Nagornyi, N. Letunovska, P. Pigul // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2. - С. 62-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_2_7
|
|
|